تدویر اولین کورس اساسات خبرنگاری برای زنان ولایت فراه:
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...

تدویر اولین کورس اساسات خبرنگاری

برای زنان ولایت فراه:

 

15 تن از دختران علاقمند به ژورنالیزم امروز طی مراسم مختصری در تالار مطبوعات ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه به آموزش ورکشاپ اساسات ژورنالیزم، آغاز نمودند.

در این ورکشاپ آموزشی که به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت استاد نعمت الله سروری استاد پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون هرات امور تدریس آنرا به پیش خواهد برد.

در این ورکشاپ که هدف آن ارتقاء سطح دانش مسلکی و ژورنالیستی دختران ولایت فراه خواهد بود، میتود های ژورنالیزم نوین به عنوان رهنمودی بر روشنگری اذهان عامه تدریس خواهد شد.

در افتتاح این ورکشاپ آموزشی محترم فرید احمد ایوبی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه در سخنان کوتاهی نقش ژورنالیزم را بعنوان ستون چهارم قدرت دموکراسی بیان نمود.

همکاری تخنیکی این ورکشاپ آموزشی توسط محمدهمایون ذهین خبرنگار آژانس خبری پژواک به پیش برده خواهد شد. گفتنی است که این کارگاه آموزشی از طرف مرکز ژورنالیزم افغان به همکاری ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه به پیش برده خواهد شد.

همچنان در نظر است که در ختم ورکشاپ طی یک محفلی، برای شاملین این کورس آموزشی تصدیقنامه های از طرف مرکز ژورنالیزم افغان اهداء گردد.

شایان ذکر است که این اولین کورس آموزش خبرنگاری در طی 3 سال اخیر برای زنان ولایت فراه می باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

شعیب
ساعت17:31---24 شهريور 1390
ذهین عزیز درود
امیدوارم همیشه سبز وداد باشید
خوشحال شدم از اینکه توانستم وبلاگ زیبای شمارا زیارت کنم، خیلی مطالب ارزنده ی را در آن گنجانیده ای وواقعاً قابل تحسین است.
چون فرصت خاصی نداشتم که همه جانبه بررسی نمایم، ولی قول میدهم که درآینده نزدیک یک نظر کلی(مثبت+مثبت) همراه با ارایه پیشنهاد شخصی، از آموزه های خودم برای شما داشته باشم.
بهر حال! برای فعالاً شما را به خداوند بزرگ میسپارم، از راه دور همه دوستان انجمن را سلام تقدیم میدارم وتک تک شان را می بوسم وبرای بقای کارتان دعا میکنم. بدرود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب